duminică, 10 aprilie 2011

Concurs pe blogul "The Search For Something More"

Atentie, concursul se desfasoara aici.


"Nu ne vine sa credem ca a trecut un an de la infiintarea blogului.Prin intermediul acestui blog am cunoscut multe persoane minunate de la diverse edituri, dar si oamenii/adolescenti care impartasesc acelasi hobby comun cu noi: cititul. De asemenea, de-a lungul acestui an, am citit mult mai multe carti decat obisnuiam si am ajuns sa pretuim si mai mult o carte, atat pentru ceea ce ne invata cat si pentru lumea fabuloasa in care ne absoarbe.Cu ajutorul sponsorilor nostri, am reusit sa organizam si cateva concursuri – MULTUMIM MULT! A fost un an plin de surprize si de lucruri frumoase, in care am legat si cateva prietenii, dar in acelasi timp a fost si un an mai greu fiindca intretinerea unui blog presupune munca si timp. Si de ce ducem noi lipsa cel mai mult? De timp, bineinteles. Dar uite ca am reusit pana la urma si am ajuns sa scriem si aceasta postare.
Vrem sa le multumim inca o data editurilor, in special editurii Leda, Litera si Nemira, dar si celorlalte, pentru toate cartile frumoase pe care au reusit sa le publice si pe piata romaneasca dar mai ales pentru prietenia si increderea pe care ne-au acordat-o!  

Mai jos sunt premile care vi se ofera. Pentru a participa intrati pe acest blog (link-ul este pus la inceputul postului), si completati formular. Mai multe detalii veti gasi acolo cu tot ce va trebuie. 

Succes! 

Niciun comentariu: