vineri, 21 septembrie 2012

In noaptea de vineri: House M.D.

Da, da, daa. :) A trecut saptamana si in seara asta vreau sa fac ceea ce mi-am propus de la inceputul ei. Maraton House M.D. :)
Pentru ca in fiecare seara ajung in jur de 19-21 acasa, nu am avut timp de niciun serial :(, insa fara grija, o sa recuperez tot.
Singura mea neplacere este ca am racit azi, (tocmai azi) si acum oriunde merg in casa nu sunt lipsita de accesoriu esential: pachetul de servetele. =))
Dar nu vreau sa irosesc noaptea si cred ca nu o voi irosi nici pe cea de maine, asa ca vreau sa imi continui serialul alaturi de ceai cald, floricele si de ce nu o carte, in caz ca mai de dimineata nu ma va lua somnul. :)
V-ati facut planuri pentru vineri noapte? Sau sambata, in cazul elevilor care sunt obositi si prefera o noapte de somn.
Si nu in ultimul rand, recomandati-mi si mie un serial/film pe care sa il pot viziona data viitoare.


Un comentariu:

MarieThePaperGirl spunea...

concurs pe blog:D castigatorul primeste 3 ebookuri:) http://memoriesofaglasssanctuary.blogspot.ro/