miercuri, 28 noiembrie 2012

Buna dimineata + diverse

Buna dimineata!

Va urez o zi cu soare tuturor, indiferent de activitatile voastre de astazi.
Aici pe blog cam sufla vantul de la un timp, dar este bine ca macar nu am lasat sa se puna ceata, atunci era grav. :))
Desi am incercat sa postez mai des, nu am reusit sa o fac asa cum imi doream. Ultimile saptamani au fost egale cu nebunie totala pentru mine sau pentru toti fiind foarte, foarte putin pana la vacanta de iarna, implicit terminarea semestrului. Deci inteleg, note, teze si asa mai departe pe ultima suta de metri. :D
Eu am scapat de 3 teze, mai am maine una la latina si ma pot declara libera! Deci sa treaca si ziua de maine mai repede!

Si nu in ultimul rand, vroiam sa va anunt ca veti putea gasi la chioscurile cu ziare cartea Semnul, primul volum al seriei Casa Noptii de la editura Litera impreuna cu revista Bravo Girl.

Asa ca acum imi ramane doar sa va invit la o cafea alaturi de maine si sa aveti o zi cat mai frumoasa indiferent de circumstante.

2 comentarii:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Eu mai am o teza la română şi scaaap :D Baftă la latină :*

Cristina Criss spunea...

Gata eu am scapat cu tezele :) sper doar sa fie note bune :)) in sfarsit acum ma pot gandi linistita la vacanta, bafta si tie la romana!