marți, 4 decembrie 2012

Decembrie a sosit!

Adăugaţi o legendă
In Sfarsit! Luna cadourilor! Luna in care toti ne strangem de prin colturile diferite ale lumii pentru a sta cu familia! Luna dragostei!
Adoor Deecembrie, ador tot ce tine de aceasta perioada, iar timpul a trecut atat de repede! Este perioada mea preferata, imi face placere sa umblu prin magazinele ce sunt deja in spiritul sarbatorilor si sa ma uit dupa cadouri pentru cei dragi.
Abia astept vacanta si prima zapada sa pot sta la caldura si sa privesc pe geam imaginea alba. Sa-mi impodobesc bradul si sa citesc carti cu multa lejeritate.

Iar ca totul sa fie si mai frumos, imi doresc sa am parte de acea inocenta pe care o aveam cand eram mai mica si il asteptam pe Mosul. Hehehe! Insa nu avem uneori parte de toate aceste lucruri, si ne adaptam situatiei.

Cu siguranta astept si acel val de reduceri din partea editurilor, sa pot sa plec din magazine cu bratele pline de carti! :) Toti asteptam acel moment, sunt sigura.
Ca o ultima idee, vroiam sa va spun ca zilele acestea voi schimba aspectul blog-ului, pentru a intra si el in spiritul sarbatorilor de iarna.





Niciun comentariu: