miercuri, 9 ianuarie 2013

Primele 100 de cuvinte #5 - Fata de hartie de Guillaume Musso








"(USA TODAY - 6 februarie 2008)

"TRIOLOGIA INGERILOR"
FASCINEAZA AMERICA
Aceasta poveste de dragoste imposibila
dintre o tanara si ingerul ei pazitor este
succesul literar al anului. Descifrarea unui fenomen. 
La editura Doubleday, nimeni nu credea cu adevarat intr-o asemenea reusita.Tiparit initial in doar 10.000 de exemplare, primul roman al unui necunoscut de treizeci si trei de ani, Tom Boyd, a devenit totusi, in cateva luni, unul dintre cele mai importante bestseller-uri ale anului. Compania Ingerilor, primul volum al unei viitoare trilogii, s-a situat douazeci si opt de saptamani pe primul loc in topul vanzarilor. Vandut in peste trei milioane [...]"





3 comentarii:

MonicaE spunea...

M-am indragostit de coperta imediat ce am vazut-o. Era un afis la metrou, in care se facea reclama la cartea asta. Cand am fost la targ, la Romexpo, anul trecut, am vazut-o si nu am rezistat si am cumparat-o. Este geniala! Romance, umor si te tine in suspans pana la ultima pagina. O recomand celor ce obisnuiesc sa se destinda cu lecturi usoare.

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Mereu am vrut să o citesc :) Plus că n-am mai citit de mult timp o carte care să nu fie YA.

Cristina Criss spunea...

Astazi am inceput-o si mi se pare interesanta pana in momentul de fata, voi reveni si cu o recenzie la aceasta carte. :)