sâmbătă, 2 februarie 2013

Academia Vampirilor: Distributie

Filmul ce va fi realizat dupa seria de carti "Academia Vampirilor" a autoarei Richelle Mead prinde contur!!
Sunt foarte incantata de anuntarea noilor actori ce ii vor interpreta pe Rose, Dimitri si Lissa. Insa am o retinere fata de actorii Danila si Lucy pentru ca in mintea mea Dimitri si Lissa erau complet diferiti, dar o sa vedem cum vor evolua lucrurile si daca intra in pielea personajelor.

(Rose Hathaway - Zoey Deutch) 

(Dimitri Belikov - Danila Kozlovskiy)

(Lissa Dragomir - Lucy Fry)




Zoey Deutch mi se pare perfecta, asa ca, abia astept sa o vad in actiune! :)
Seria "Academia Vampirilor" este printre preferatele mele. Richelle Mead este un geniu si ador cartile scrise de ea, de aceea am fost si sunt in continuare foarte bucuroasa de aceasta veste, iar cat de curand vom sta cu sufletele la gura in asteptarea filmului!

Ce parere aveti despre actorii ce vor juca rolul personajelor importane din seria "Academia Vampirilor"?

4 comentarii:

Bianca spunea...

Genialăăă ideee!!!
Îmi place mult actriţa care o joacă pe Rose,dar cea care o joacă pe Lissa,nu prea.
Oricum,aştept cu muultă nerăbdare filmul!:D

Lauraღ spunea...

Filmul il astept de foarte multa vreme,dar acum odata cu primele noutati referitoare la el admit ca sunt un pic dezamagita.
Sunt intru-totul de acord cu tine.Zoey Deutch este perfecta pentru rolul lui Rose...despre ceilalti doi am ceva dubii

giorgiana spunea...

ce aveti cu saracul Dimitri? dsunt convinsa ca in film va fi grozav,,am cautat pe net, n-am gasit mare lucru legat de el , e la inceput
apropo de nelutumiri...actorul din a 16 luna e muuult mai putin atractiv, mie mi-a rapit din placerea lecturii

Anonim spunea...

sunt foarte entuziasmata ca o sa apara filmul :> ..doamne si cand ma gandesc ca am cautat pe net..o gramada. stiam ca s-a declarat oficial ca o sa se ecranizeze ..dar nu eram inca convinsa..anuntul era de acum 3-4 ani..n sfarsit am gasit un site care sa confirme official ca o sa se faca filmul;>.nu stiti cand o sa apara? cat despre actori..rose e fantastica!!!dar belikov si lissa nu stiu ce sa zic .nu mi-l imagnez pe dimitri aratand asa..pare cam batran