luni, 21 martie 2011

PRECOMANDĂ RITUALUL, CARTEA ÎNTÂI DIN SERIA CERCUL SECRET DE L.J. SMITH


(click pe poza pentru a precomanda cartea) 

Hmm....ce parere aveti despre coperta primului volum al seriei? :) La inceput mi se parea mai diferita, dar am stat si am privit-o in amanunt si cred ca este foarte speciala, imi place coperta, sper ca si in interior sa imi placa.
O mica descriere:


CORINTeens, imprint al editurii CORINT JUNIOR, publica prima sa serie fantasy – CERCUL SECRET. Seria este scris de L.J. Smith, autoarea seriei bestseller national si international Jurnalele Vampirilor, serie aparuta la editura LEDA. 
Seia Jurnalele Vampirilor de L.J.Smith a fost adaptata pentru televiziune, serialul avand premiera in toamna anului 2009.

O fascinanta poveste despre iubire, mistere intunecate si puteri supranaturale de la autoarea seriei de bestselleruri  Jurnalele Vampirilor – L.J. Smith

PUTEREA CERCULUI A ADEMENIT-O ACASA…
Fortata sa se mute din insorita Californie in mohoratul orasel New Salem, Cassie tanjeste la inceput dupa vechea ei viata. Cu timpul, se simte ciudat de legata de un grup de adolescenti care fac legea in scoala ei. Initiata in sabatul vrajitoarelor, care stapaneste acolo de secole, este atrasa in Cercul secret si are parte de o aventura naucitoare si terifianta.
Dar atunci cand se indragosteste de misteriosul Adam, Cassie are de facut o alegere dificila: sa foloseasca sau nu fortele intunecate pentru a-si atinge scopul? O singura miscare gresita ar putea insemna sfarsitul!

Niciun comentariu: