miercuri, 6 iunie 2012

Recenzie Domnia Haosului de Rachel Caine


Cartea mi-a fost oferită de Librăria online Libris, în plus aceasta vă aduce acum o gamă variată de cărți în engleză.

 Nu cred că a lipsit acțiunea în nicio clipă în acest roman. De mult timp nu am mai citit o carte care să mă obosească realmente, uneori simțeam nevoia de pauză atunci când citeam volumul, ceea ce nu este rău în anumite situații. Acțiunea atinge un alt nivel aici, chiar dacă m-am obijnuit cu acest lucru și la celelalte volume din serie, și, presupun, la oricare altă carte scrisă de Rachel Caine.
 Coperta chiar mi s-a părut cea mai reprezentativă, iar titlu explică exact situația din carte. Totul o ia razna, devine un haos total și nu exagerez când spun că orașul arde din temelii. Pe parcurs se vor forma grupulețe și toate au un scop comun: exterminarea lui Bishop. Însă nu totul merge așa cum s-a plănuit, iar răsturnările de situații se regăsesc peste tot în volum.
 De această dată am observat câteva schimbări aduse personajelor, le-am văzut mult mai mature și sigure pe ele, asta datorită situație grave în care se aflau. Ce nu mi-a plăcut, a fost faptul că au murit câteva personaje cunoscute, în lupta lor de a salva orașul, dar toți au trebuit să facă sacrificii, iar finalul sunt foarte sigură că ne-a surprins pe toți și ne-a adus multe semne de întrebare.

 Editura: Leda
 Notă: 5/5