miercuri, 31 octombrie 2012

Recenzie Verde de Smarald de Kerstin Gier

Adăugaţi o legendă
Cartea mi-a fost oferita de Libraria Online Libris, unde se pote gasi si o mare varietate de carti in limba engleza.


"Verde de Smarald" este ultimul volum din triologia “Culorile dragosteiși închide cu succes povestea celor doi călători în timp Gwendolyn și Gideon. 

 Această carte a fost plină de acțiune, ni s-au dezvăluit misterele care învăluiau seria încă de la bun început, și am aflat mai multe despre istoria acestor călătorii în timp. 

 Nu-mi puteam imagina un altfel de sfârșit, autoarea ne-a oferit pe lângă acțiune antrenantă, o poveste de iubire mult mai complexă între Gideon și Gwendolyn. În plus, am avut parte de multe călătorii în timp, multe evenimente, multe enigme rezolvate și multe detalii istorice care ne-au ajutat să ne formăm idei despre anumite epoci în care au aterizat cele două personaje principale.

 Nici nu știu de unde aș putea să încep, dacă în cele două volume anterioare am avut parte de acțiune, amuzament, dragoste și gelozie, în acest ultim volum, povestea a explodat la propriu și ne-a lăsat în suspans până la ultima filă a cărții. 

 Sunt scoase la iveală toate secretele Contelui de Saint Germain, astfel încât la final avem realmente un șoc, iar pe lângă asta ne sunt dezvăluite treptat legăturile dintre personajele cărții și secretul Rubinului care va fii unul zguduitor. 

 Încrederea se va pierde treptat, iar Gwendolyn, va trebui să aleagă în cine să aibă încredere și să facă față pericolului constant care o pândește din umbră. 

 De asemenea, vom descoperi și o altă față a lui Gideon și vom vedea sacrificiile făcute de el pentru a o ține pe Gwendolyn în viață. În plus, Lucy și Paul își vor face apariția mai mult în povestea, dar și cu motivul care i-a dus la furarea cronografului. 

 Personajul care a reușit să îndulcească atmosfera în momentele critice, a fost desigur Xemerius, de care am avut parte mai mult în cartea a treia. Chiar și în situatile disperate el reușea să scoată două, trei perle făcând cititorul să zâmbească în momentele rele.

 Seria este una care reușește să captiveze orice cititor, cuprinzând istorie îmbinată cu supranatural, alături de o poveste de dragoste. Personajele au fost foarte reale,complexe, mi-au dat acest sentiment încă de la început, având părți bune și rele pe care le-am îndrăgit până în ultima clipă. Mi-aș fi dorit să fie continuată povestea cu încă câteva volume pentru a mai reuși să mă bucur de lumea creata de Kerstin Gier, din care nu-mi doream să ies.
 
 Editura: Litera 
 Notă: 5/5 

3 comentarii:

Ale Criss spunea...

Si eu vreau sa incep seria, dar am muuulte carti de citit pentru a-mi cumpara altele :D

Cristina Criss spunea...

Seria este una foarte buna !! :) L-a inceput si eu abandonam seria si imi acizitionam alte carti sa citesc, iar acum imi pare rau ca nu am citit-o de cand a aparut. :))

Anonim spunea...

am citit toate 3 carti si acum astept cu nerabdare filmul ;*