sâmbătă, 6 octombrie 2012

Seriale, carti si planuri de weekend

Adăugaţi o legendă
Neatza! V-ati trezit? Eu inca ma mai dezmeticesc si ma uit lung la cana de cafea, asa ca am decis sa fac un post avand in vedere lipsa mea de pe blog saptamana aceasta. Insa sunt intr-o dispozitie  buna si chiar ador perioada aceasta, pentru ca editurile au inceput din nou sa se intreaca in aparitii care mai de care interesante si aducandu-ne noua cartile muult asteptate. In alta ordine de idei, saptamanile de scoala au trecut asa de repede si ma bucur ca incet, incet ma reobijnuiesc cu noul program si sper ca tot anul sa treaca la fel de repede si sa se ajunga la vacante.
Vi se pare si voua ca timpul zboara pe langa noi? :)
In plus, in ultimile doua zile am reusit sa termin doua carti, Fior de Maggie Stiefvater la care i-am facut si o recenzie si Uneori sub clar de luna de Heather Davis. Asa ca astept sa imi spuneti si voi ce ati citit saptamana aceasta sau daca ati reusit sa va faceti loc de o carte, doua, in timpul aglomerat.
Si sa nu uit...octombrie imi aduce, mai bine spus ne aduce din nou serialele pe care le-am asteptat multa vreme. Cum ar fi: Supernatural (genial serial), TVD (la fel de genial), New Girl si 2 Broke Girls (pentru ca aveam intr-adevar nevoie de ceva comedie), Hart of Dixie, Glee, Gossip Girl etc. Am multe seriale pe care le astept si sunt foarte incantata. B-)
Ziua aceasta a inceput placut pentru voi?

5 comentarii:

Bianca spunea...

Da,pot spune ca a inceput destul de placut ^^
Imediat ce termin cu temele va fi si mai placuta :))

Cristina Criss spunea...

:) Eu imi voi lasa proiectele pentru scoala pe ultima suta de metri, ca de obicei. :))

Sandy spunea...

Azi dimineata am reusit sa termin cartea Crima din Orient Express :x, si am inceput o alta carte de Agatha Christie, Cei cinci purcelusi.

Sandy spunea...

Abia astept sa inceapa sezonul 4 din TVD! :D:D

Cristina Criss spunea...

Si eu astept sa inceapa sezonul 4 din TVD. :) Imi era dor de Delena. :D