miercuri, 16 noiembrie 2011

Recenzie Caderea de Liz Braswell

Ma asteptam la ceva mai mult de la aceasta carte stiind despre ce e vorba, dar pot spune ca uneori firul actiuni devenea putin cam sec, autoarea nedetaliind unele lucruri cand era in mod evident nevoie.
Subiectul este unul interesant, iesind din sfera vampirilor. Viata unei adolescente ce incepe sa sufere unele schimbari dupa implinirea varstei de 16 ani. Ii cresc ghiare, simturile ei sunt mai dezvoltate, iar la final isi da seama ca devine o felina. Totusi pe parcursul cartii am avut impresia ca aceasta a acceptat prea usor schimbarile majore din viata ei.
Inainte de asta era o adolescenta normala. Avea prieteni ce ii era alaturi, mergea la scoala, era de mai multe ori in contradictie cu mama ei, mergea la petreceri pe ascuns si chiulea impreuna cu ceilalti pentru a se distra. Insa dupa caderea sa din Turnul Coit revine la viata nestiind ce s-a intamplat. Dar cei din Ordinul a Zecea Lama stie cine este ea si va face tot posibilul sa o omoare de cate ori este nevoie .
Incepe sa fie urmarita pe strada, iar aceasta se lupta de multe ori pentru asi salva viata.
Uneori aveam impresia ca aceasta exagera cu vocabularul ei daca as putea sa spun asa. Cu siguranta in carte se regasesc multe replici specifice unui adolescent din zilele noastre, dar cred ca nu era necesar sa fie folosite de prea multe ori. Deoarece personajul lui Chloe din carte are tendinta sa fie uneori imatura si inconstienta. Asta rezultand si din iubirea pe care le-o poarta lui Brian si Alek. Chloe oscileaza intre cei doi fiind nehotarata.
Pe parcurs aceasta isi va da seama ca Brian nu e ceea ce pare si poate sa ii puna viata in pericol. Ramane de vazut daca Alek va fi alaturi de ea si o va ajuta cu noile ei abilitati.
Pot spune despre carte ca este usor de citit, actiunea decurge relativ bine, iar povestea este foarte frumoasa, ceva nou pentru noi. Tocmai de aceea ii dau nota aceasta, prima data ma gandisem sa ii dau mai putin: 6 pentru felul in care este scrisa, dar avand la baza o idee originala am zis sa ii mai urc nota.

Editura: Leda
Nota: 2/5