miercuri, 2 mai 2012

Recenzie Eve de Anna Carey

Adăugaţi o legendă

Cartea mi-a fost oferită de Librăria Online Libris pentru recenzie. În plus aceasta vă pune acum la dispoziție și o gamă variată de cărți în engleză. 

 Faptul că este o carte distopică i-a adus un mare plus acesteia. Nu de mult am făcut o pasiune pentru distopii. Am trecut de la Jocurile foamei, la Divergent, iar acum la Eve care de asemenea mi-a plăcut mult și mi-a stârnit interesul în legătură cu seria din care face parte și asta contează mult.
 Eve este un personaj tipic feminin, ce învață din propriile greșeli. Anna Carey a ținut personajul într-o continuă dezvoltare, iar acesta este schimbat complet la sfârșit față de cum era la început.
 Foarte încrezătoare și optimistă la fel cum erau și colegele ei, Eve se așteaptă la un viitor strălucit, însă aparențele sunt deseori înșelătoare. În urmă cu câțiva ani o molimă a omorât peste 98% din populație, iar regele ce se afla la conducere a avut propriile sale idei despre cum să repopuleze din nou planeta într-un timp cât mai scurt.
De aici și până la evadarea din școala unde a crescut, Eve mai are doar un pas și este complet năucită de lumea ce se află în spatele porților.
 Aventurile continuă, deoarece va trebui să lupte pentru a supraviețui și nu îi va fi deloc ușor atunci când va afla că, ceea ce a fost învățată toată viața nu are nicio relevanță în lumea reală.
 Cartea nu este lipsită nici de momente amuzante, chiar dacă situația în care se află personajul nostru este una rea, ea va întâlni iubirea în partenerul său de călătorie, însă întrebarea este cum va face față din moment ce a fost învățată de mică să se ferească de aceste "creaturi" ce le va zdrobi sufletul și nu le vor împărtăși niciodată sentimentele.

 Editura: Leda
 Notă: 5/5

2 comentarii:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Îmi place recenzia! :) N-am citit cartea, din păcate.

Cristina Criss spunea...

Rose, daca vei avea ocazia nu ezita sa o citesti. Imprumutata sau nu, sa ii dai o sansa, te va suprinde placut. :)