luni, 31 octombrie 2011

Recenzie A 16-a luna de Kami Garcia si Margaret Stolh


Cartea se poate comanda de pe Libraria online Libris.

In carte este vorba despre o poveste de dragoste dintre doi adolescenti ce sunt complet diferiti. M-a surprins faptul ca aceasta este redata din punctul de vedere al baiatului, iar pana acum nu am mai citit vreo carte dintr-o astfel de perspectiva si am ramas placut surprinsa.
Lena, fata cea noua din oras de care toti se feresc, fiind nepoata batranului Macon, ii va zdruncina la propriu viata lui Ethan. Desi prietenii lui se feresc de ea si se comporta destul de urat, acesta va ajunge incetul cu incetul atras de ea. Insa, va vedea ca nu este ceea ce pare. Lena este un caster, iar la varsta de 16 ani va fi revendicata de catre Intuneric sau Lumina. Detine anumite puteri, poate misca lucrurile de la locul lor, are influente asupra vremii si multe altele de care nici ea nu stie si poate fi un pericol pentru cei din jur.
Pe cat de inocenta este atractia dintre cei doi pe atat de periculoasa poate devenii, iar toti sunt impotriva lor, chiar daca Ethan continua sa stea in preajma Lenei indiferent de consecintele ce urmeaza. Curand el va afla secretul intunecat al familiei ei si va fii destul de bulversat afland ca lumea in care traia nu este asa cum pare.
Acum cei doi numara cu frica zilele ce se scurg pana la aniversarea de 16-a ani ai Lenei unde va afla daca Intunericul sau Lumina o vor lua. Dar ceea ce ei nu stiu este faptul ca ea nu este un caster cu puteri obijnuit ca ceilalti, ci o Naturala ce detine o foarte mare putere, iar soarta familiei va sta la mana acesteia. Cu cat zilele trec, Lena afla ca mama ei, pe care o credea moarta, este cel mai intunecat si puternic Caster care vrea sa vina dupa ea sa o omoare. Ce se va intampla mai departe ramane sa descoperiti singuri. Oricum va recomand cartea cu cea mai mare caldura.
Editura: Rao
Continuare: A 17-a luna
Nota: 9/10

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am citit in vara anului 2011 si pot sa spun ca este cartea mea preferata. Nu am citit alta carte care sa ma intereseze asa de mult. Apropo stiti daca a aparut in Romania urmatoarele 2 volume? (a 17-a luna si a 18-a luna)

Cristina Criss spunea...

Deocamdata, la noi, nu a aparut o continuare a primului volum. Ramane de vazut cand acesta va fi publicat.

Ada Lowood spunea...

Eu am vazut-o la Kaufland o data dar nu am luat-o ,din pacate...