luni, 19 decembrie 2011

Recenzie Cu fiecare zi de Danielle Steel

Adăugaţi o legendă

Cu fiecare zi este un roman de dragoste a lui Danielle Steel. Desi am mai multe carti in biblioteca scrisa de aceasta autoare, cartea aceasta m-a impresionat si am citit-o cu placere.
Coco, este fata renumitei scriitoare Florence, iar sora ei, Jane, este o producatoare de film importanta de la Hollywood, numai ea a fost singura care si-a dezamagit familia renuntand la facultate, abordand o viata linistita intr-o cabana din Bolinas si lundu-si slujba de plimbator de caini. A vrut sa traiasca linstita departe de agitatia din L.A si fara a fi in centrul atentiei. Pana intr-o zi cand sora ei mai mare a rugat-o (mai bine zis obligat-o) sa aiba grija de casa ei si cainele acesteia pentru 6 luni cat va fi plecata.
Ei bine, de aici incepe totul, pentru ca Leslie Baxter cel mai cunoscut actor va locui in casa lui Jane si Liz - aceasta fiind iubita lui Jane- iar cei doi vor incepe o minunata poveste de dragoste. Relatia va avea suisuri si coborasuri, totusi cine ar fi putut sa se gandeasca la Coco Barrington fiind iubita lui Leslie, ea care detesta pur si simplu lumea mondena si tot ce tine de ea, avand o groaza gadindu-se la paparazzi. Relatia lor va rezista in cele din urma? Nu uitam ca nici familia lui Coco nu vede cu ochi buni ceea ce se intampla intre ei si incearca sa intervina, dar pana la urma si sora ei Jane are o alta orientare sexuala si sta impreuna cu o femeie, iar situatia i-a fost acceptata, pana si mama lor traieste cu un barbat cu 20 de ani mai tanar decat ea si relatia functioneaza, deci putem spune ca ea se afla in situatia cea mai normala in familia ei.

Cu fiecare zi, este un roman special, care abordeaza toate aspectele vietii, mai mult sau mai putin cunoscute, fiecare problema ce se afla intr-o familie, orice relatie de orice natura este posibila si ne prezinta o lume a celebritatilor din hollywood si viata pe care acestia o duc in fiecare moment din zilele noastre.

Editura: Litera
Nota: 4/5