sâmbătă, 21 mai 2011

Leapsa

Se pare ca de acum in colo va circula printre blogurile cu carti si o mica leapsa. Am mai intalnti acest mic "joculet" sa il numesc asa, pe blogurile unde se postau fic-uri, autorii o trimiteau intre ei si am primit-o si eu atunci de nenumarate ori, dar de fiecare data diferita la cerintele ei.

Aceasta am primit-o de la Claudiu. Este foarte draguta si cu ocazia asta va arat si personajele de care eu sunt atrasa.
Cerinta este urmatoarea: Care sunt personajele tale preferate din toate seriile citite/de partea cui ești(TEAM …)?
Voi face perechi la cate o serie, o fata si un baiat, deoarece este fff greu sa aleg un singur personaj pe care il ador.

Jocurile Fomei
-Katniss
-Gale

Jurnalele Vampirilor
-Elena
-Damon

Fortele Raului Absolut
-Tori
-Derek

Cronicele Vampirilor
-Louis
-Claudia

Amurg
-Rosalie
-Edward

Intrumente mortale
-Clary
-Jace

Nu plange sub clar de luna
-Shelby
-Austin


Leapsa merge mai departe la Mmada, Simona, Daniela, SabinaDeea, AndreiPapy si Julia.

Niciun comentariu: