duminică, 27 februarie 2011

Eu sunt numarul patru de Pittacus Lore


Nouă dintre noi au sosit aici. Arătăm ca voi. Vorbim ca voi. Trăim printre voi. Dar nu suntem ca voi. Putem face lucruri la care visaţi. Avem puteri pe care vi le doriţi. Suntem mai puternici şi mai rapizi decât orice aţi văzut vreodată. Suntem supereroii din filme şi din benzi desenate pe care-i veneraţi,dar suntem reali.Planul nostru a fost să ne maturizăm, să ne antrenăm, să fim puternici, să devenim unul şi să-i înfruntăm. Dar ei ne-au găsit şi ne-au luat-o înainte, au început să ne vâneze. Acum suntem cu toţii fugari. Ne petrecem vieţile în umbră, în locuri unde nu s-ar gândi nimeni să ne caute, amestecându-ne printre oameni. Am trăit printre voi fără s-o ştiţi.
Dar ei ştiu.


L-au prins pe Numărul Unu în Malaysia.


Pe Numărul Doi în Anglia. 



Şi pe Numărul Trei în Kenya.


I-au ucis pe toţi.

Eu sunt Numărul Patru.

Eu sunt următorul. 







Cu siguranta v-am captat atentia, daca doriti sa o comandati o veti gasi la editura Nemira cu o oferta de 45% sau in librarii la pretul initial. Iar ca sa va faceti o impresie si despre filmul adaptat dupa aceasta carte va pun aici trailerul. Credeti-ma merita vizionat. 

Niciun comentariu: