sâmbătă, 5 februarie 2011

FEMEIA-ORACOL de Margaret Atwood


Mi-am planuit cu grija moartea – ceea ce n-am facut cu viata mea, pe care am lasat-o sa serpuiasca in meandre de colo pana colo, in ciuda incercarilor mele firave de a o stapani...
Îmi doream sa dispar pur si simplu, lasand in urma doar umbra unui les pe care toata lumea s-o ia drept realitate. La inceput mi-a venit chiar sa cred ca reusisem.

De la adolescenta obeza la femeia supla, de la parul de un rosu aprins la cel castaniu, de la Londra la Toronto, de la relatia cu un conte polonez la un sot rigid – Joan Foster isi traieste multiplele identitati. Decide sa se refugieze intr-un orasel italian pentru a-si face bilantul vietii. Dar, mai intai, ea trebuie sa-si regizeze propria moarte...

"Un roman subtil, placut, inteligent, franc, ironic." - Scotland on Sunday

"Cititi-o pentru gratia ei si pentru povestea minunata..." - The Globe and Mail

"Un roman foarte amuzant, o poveste spusa gratios, cu o detasare ironica si multa arta." - Washington Post Book World

"O scriitoare inzestrata cu mult har... uneori satirica, alteori lirica." - Time 


Cu siguranta este o carte foarte buna ce atrage atentia tuturor.

Niciun comentariu: