marți, 15 februarie 2011

ULTIMUL CANTEC de Nicholas Sparks

Viaţa Veronicăi "Ronnie" Miller, o tânără de 17 ani, este dată peste cap atunci când părinţii ei divorţează şi tatăl se mută de la New York la Wilmington, în Carolina de Nord. Trei ani mai târziu, ea este la fel de furioasă şi de înstrăinată de părinţi, mai ales de tatăl ei... până când mama hotărăşte că ar fi cel mai bine pentru toată lumea ca Ronnie să-şi petreacă o vară alături de tatăl ei, un fost profesor şi pianist, care duce o viaţă liniştită în acel orăşel de la malul mării. 
Rebelă şi plină de resentimente, Ronnie respinge însă toate încercările de apropiere ale părintelui şi ameninţă să se întoarcă la New York - asta până când îl întâlneşte pe Will, cel mai popular tânăr din oraş şi ultima persoană de care s-ar fi gândit că va fi atrasă. "Ultimul cântec" este o poveste de neuitat despre variatele faţete ale iubirii - prima iubire, iubirea dintre părinţi şi copii - care arată, aşa cum numai romanele lui Sparks reuşesc să o facă, cum dragostea ne poate sfărâma inima... dar reuşeşte şi să o vindece. 


Mai jos aveti si adaptarea filmului dupa carte.




3 comentarii:

RRoxana spunea...

Eu am vazut filmul si mi-a placut. Si nu m-am uita pentru ca joaca Miley Cyrus. A fost frumos si chiar m-a emotionat. Cartea e la fel? N-am citit nimic de Nicholas Sparks, dar sunt curioasa...

Cristina Criss spunea...

Cartea a primit multe laude si da este la fel, ma refer la povestea in general, dar sunt multe detalii care nu au fost reproduse in film.

Andreea spunea...

eu mi-am cumparat cartea vara trecuta(2010).E genial!!
Imi place molt!
Ma intreb CUM E Filmul!nu la-m vazut.....
Superb articol
O iubesk pe Selena Gomez si o iubesk si pe miley Cyrus!
:D