duminică, 19 februarie 2012

Recenzie Bloody Valentine de Melissa de la Cruz


Bloody valentine, este o lectura usoara, ce contine trei povesti de iubire intre personajele seriei Sange Albastru. Am fost putin trista ca aceasta a avut un numar mic de pagini si am terminat-o in cateva ore. Insa am ramas cu o curiozitate in privinta celorlalte volume din Sange albastru, deoarece au avut loc niste evenimente surprinzatoare si chiar nu ma asteptam la asa ceva, iar acum cand voi continua seria initiala nu voi mai fi atat de socata de intorsaturile situatiei.
Cele trei cupluri din aceasta carte traiesc propria lor poveste de dragoste. Fiecare au trecut prin situatii grele, iar acum trebuie sa se lupte in continuare cu consecintele deciziilor pe care le-au luat in trecut si care acum revin asupra lor.
Cartea a avut parte de ceva actiune si dinamism, insa mi se parea ca totul se rezolva prea repede sau nu era data pea multa importanta asupra  evenimentelor. Oricum, avand in vedere ca este un volum satelit al seriei, ma bucura faptul ca a fost publicat si la noi, fiind un cadou frumos de ziua Indragostitilor sau pentru fanii seriei Sange albastru.
Nu pot sa va spun mai mult pe ce se bazeaza actiunea in cartea aceasta, deoarece sunt multe spoilere si poate strica surpriza pentru cei care o pastreaza pentru mai tarziu, insa cel putin eu am fost fericita atunci cand am citit despre unul dintre cupluri si mi-am dat seama ca exista mai mult decat o sansa pentru ei.

Editura: Leda
Nota: 9/10

2 comentarii:

Sookie spunea...

Si eu mi-am cumparat-o dar nu am ajuns sa o citesc...e tare subtirica :(

Cristina Criss spunea...

Da e foarte subtire si mi-a parut rau cand am terminat-o.